lördag 4 april 2009

Nya godsaker på väg.

Beställde idag till Dahlberg.

2 Flaskor AleSmith Speedway Stout. Tack! Tack!! Tack!!!
(Det kom 12 flaskor till Sverige och lilla jag fick 2).
6 Flaskor AleSmith IPA.
6 Flaskor Three Floyds Behemoth Barley Wine.
6 Flaskor Southern Tier Choklat.
6 Flaskor Southern Tier Gemini.
24 Flaskor Southern Tier IPA.
24 Flaskor Ölands Gammel Tokens Rököl.
24 Flaskor Mikkeller Drikkeriget DIPA.

MUMMA!!!

Just nu älskar jag mitt jobb, när man får jobba med sådana här öl.

Tack Jonas & Marc och alla på Brill & Co för att ni gör ett fantastisk jobb.



/Fredrik

10 kommentarer:

Niggze sa...

Hur ska man göra för att få smaka lite av en Alesmith Speedway Stout dåe ;) ? Känns lite som ett måste faktiskt!

Fredrik sa...

Meila mig ditt mobilnummer owenlars1138@hotmail.com så ringer jag dig kanske skulle kunna drickas under bloggträffen vi har på planerings stadiet.

/Fredrik

Weine sa...

Vilka sköna lirare! :)

Weine sa...

Brill-gänget alltså.

Henrik sa...

AleSmith Speedway Stout låter spännande. Om det finns någon chans för en icke-bloggare (men frekvent läsare) att vara med och testa den är jag intresserad.

/henrik

Fredrik sa...

Hej Henrik det är klart att du skall få vara med och prova denna öl, skulle själv inte vilja missa den för all humle i världen :-).

Maila mig ditt nummer så ringer jag och så bestämmer vi en tid som vi alla kan dricka den på dahlberg.

/Fredrik

dempa sa...

Kan man säga nåt annat än MUMS???

Fredrik sa...

Ja Dempa det kan man : MUMS! MUMS!!

;-)

/Fredrik

Anonym sa...

Vart finner du alla dessa öler. Man blir grön av avund

Fredrik sa...

Denna gång kommer dom från Brill & Co (min favvo importör) ;-)