tisdag 2 februari 2010

Tack till alla som kom till BMD med Alvinne! + Närke är nu bekräftat.

Det var ju BMD (beermakers dinner) med Picobrouwerij Alvinne nu i lördags, vilket jag tyckte var mycket lyckat, och det verkade som att alla 65gäster hade mycket trevligt också.
Tack till alla som kom och gjorde detta till en trevlig middag. Bryggarna Marc, Davy och Glenn hälsar och tackar. Ett större inlägg om middagen kommer snart.

Glöm inte att anteckna den 11/9 2010 i era kalendrar, då får vi besök av Närke.
Jag offentliggjorde datumet i lördags på middagen, och vi är nu lite över 65personer inbokade.
3 rätters med 7st öl ifrån Närke 725:- middagen börjar 19:00 Välkomna!

/Fredrik

6 kommentarer:

Stouter sa...

Och denna gången är jag inbokad (Via Björck), äntligen! Har missat så många spännande provningar i helsingborg för att jag varit upptagen eller glömt boka in mig, men nu är det dags att bryta den dåliga trenden :)

Baggen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Baggen sa...

Oj, ölmiddag med Närke låter spännande. Synd att ni håller hus i fel sida av sverige bara :) Går ju att äta avsmakningsmeny inkl vin hos Mattias Dahlgren@Grand Hotel för samma pengar om man räknar in tågresa och hotell :) Iofs serverar de ju inte lika bra öl där....

Niggze sa...

Bokat in mig :) Längtar redan!

Anonym sa...

Finns det plats kvar på beermakers-närke? det där vill inte jag missa.

Mvh

Henrik - henrikosterberg@hotmail.com

Fredrik sa...

Det skall verkligen bli supertrevligt, Henrik det finns några platser kvar (15-20), ring 042-124344 och fråga efter Fredrik.

/Fredrik